Darttoernooi gewonnen door Senad en Wesley

De vierde editie van het darttoernooi van de senioren is gewonnen door Senad Rasljanin en Wesley Fransen, die in de finale Soep en Basso overtuigend wisten te verslaan.

Het toernooi startte vrijdagavond met 80 poulewedstrijden die gespeeld werden op 8 borden in onze vernieuwde kantine. In de vervolgronde na de poulefase werd er gegooid in wedstrijden van best of 5 en al snel werd duidelijk dat er een nieuw winnend koppel zou komen. Gomp, die aantrad met zijn nieuwe maat Dead Bush, werd uitgeschakeld in de poulefase en Niels van Leeuwen en Michael Touw, winnaars van de eerste editie, werden uitgeschakeld door Rick Overgoor en Tim v/d Meer.

Enkel James, die de prijs in 2016 won samen met Jesse Verduijn, zat nog in het toernooi. Met zijn nieuwe maat Leon Spaan won hij in de kwartfinale overtuigend van Hein en Worstenkop; 3-0. Met dezelfde cijfers wisten Senad & Wesley het koppel Speenbiek & Rembrand te verslaan en Rick & Tim gooiden Frank & Patrick uit het toernooi. Enkel de kwartfinale-partij tussen Remco & Jacco en Soep & Basso werd op het allerlaatst beslist en eindigde in 3-2, in het voordeel van laatstgenoemden.

In de halve finales wonnen Soep & Basso overtuigend van Rick & Tim en Senad & Wesley versloegen Leon & James. Senad en Wesley speelden hierna een sterke finale en werden kampioen door Soep en Basso met 4-0 te kloppen.