Dames veteranen SVZ spelen finale in Hilversum

Vrijdag 16 september organiseerde de VV Altius een toernooi voor damesteams 35+.
Met 9 dames die op maandagavond bij SVZ trainen vertrokken we om 19.00 uur richting Hilversum. Het toernooi bestond uit 2 poules met 7 35+ teams. Om onze selectie te versterken gingen Petra en Lianne met ons mee opdat wij voor de 4 wedstrijden over voldoende wissels zouden beschikken.

160918

Onze eerste wedstrijd tegen ’t Gooi uit Hilversum wonnen we riant met 0-4. Giel had er plezier in om ons zo goed te zien combineren en scoren. De 2e wedstrijd tegen TOV uit Baarn werd gelijkgespeeld, 1-1. De return tegen t Gooi wonnen we weer, nu met 1-0 en TOV versloegen we in de laatste wedstrijd met 2-0. Dit betekende dat we poulewinnaar geworden waren en om 22.00 uur (!) werd de finale gespeeld tegen Focus uit Culemborg. Helaas verloren we deze wedstrijd maar dat was niet te merken aan het feest dat daarna in de kantine losbarstte.

Het was een fantastische avond, de teams waren zeer sportief en de scheidsrechters hoefden bijna niet te fluiten. Er hoefde niet gevlagd te worden en aan buitenspel werd ook niet gedaan. We waren erg blij met de hulp van Lianne en Petra. We weten inmiddels dat je voortaan moet koppen met je ogen open…. Ook weten we dat voetballen met een snee in je duim geen probleem is. Het was jammer dat er enkele SVZ dames niet mee konden maar: Gerda, José, Patricia, Mieke, Karin, Truus, Mariska, Simone en Tiny hebben SVZ in het Gooi op de kaart gezet! Al was het maar met ons roeien in de Amstel en de polonaise. We zijn heel blij met Giel die ons elke training conditie maar ook voetbaltechnische tips en trucs leert. Op naar de volgende wedstrijd!

Tiny