Dames SV Zevenhoven bezoeken wedstrijd ADO Den Haag Vrouwen – Telstar Vrouwen

Vrijdagavond 18.00 uur vertrok er een bus met SVZ speelsters en begeleiding naar Den Haag om de wedstrijd in de BeNe League tussen ADO Den Haag Vrouwen tegen Telstar Vrouwen te gaan bekijken.

Karin Eveleens had 50 entreekaarten weten te scoren en Patrick Eijs had een bus geregeld. Galid, onze chauffeur bracht ons tot de voordeur van het Kyocera Stadion. Dat was maar goed ook want het regende pijpenstelen.

In de hal werden we opgewacht door enkele vriendelijke ADO vertegenwoordigers die ons het restaurant toonden en ook de weg naar de Eretribune waarvoor wij kaartjes hadden. Op de tv monitoren werd al melding gemaakt van ons bezoek en werd Hélène met de volgende tekst aangemoedigd:

SAM_4582

Er werd door de hoffotograaf van ADO enkele groepsfoto’s op de trap van ons genomen en hierna nam het hele gezelschap plaats op de overdekte tribune. Onze begeleiders zorgden er voor dat onze 2 SVZ vlaggen en het speciaal voor Hélène gemaakte spandoek duidelijk zichtbaar opgehangen werd.

SAM_4579

De speaker liet ook nog even weten dat er een bus vol met 42 speelsters uit Zevenhoven gekomen was om het team van Hélène aan te moedigen. Totaal waren er ruim 1000 supporters in het stadion en zij zorgden met vlaggen en confetti voor een sfeervolle start. ADO had slechts 5 minuten nodig om op een 2-0 voorsprong te komen. Hierna namen de dames van ADO gas terug wat helaas er in resulteerde dat TELSTAR vlak voor rust wist te scoren.

In de rust werd er een bakkie of een chippie gekocht en even nagepraat. De hele organisatie rond het team en de wedstrijd kwam als zeer professioneel over. Na de rust werd een mooie aanval van ADO verzilverd en de uiteindelijke zege van 4-1 was dan ook zeer terecht. Na elk doelpunt schalde het lied: “O, o Den Haag” van Harry Jekkers door het stadion.

Galid stond alweer met zijn bus vlak bij de ingang op ons te wachten. Echter, Hélène kwam nog even met ons napraten en een groepsfoto moest nog even gemaakt worden. Haar vader fungeerde als onze reality fotograaf.

SAM_4585

Om ca. half 11 waren we weer terug in Zevenhoven. Een zeer uiteenlopend gezelschap, leden van: het meisjesteam, dames 1 maar ook enkele Golden Oldies inclusief begeleiding hadden genoten van een mooie pot voetbal en een gezellige avond. De kosten konden laag gehouden worden omdat de entreekaartjes gratis waren en de Club van 100 van S.V.Zevenhoven een bijdrage leverde waardoor de jongeren onder de 17 jaar voor een gereduceerd tarief met de bus meekonden. Bedankt allemaal!