De officiƫle website van

Club van Honderd: Inning bijdrage seizoen 2021-2022

Normaal gesproken vind de inning van de bijdrage aan de Club van Honderd plaats aan het eind van het seizoen. Voor het afgelopen seizoen is er, zoals bekend, geen inning van de bijdrage geweest. Voor dit seizoen zal de inning van de bijdrage binnenkort plaatsvinden.

Dit betekent dat over een paar weken de bijdrage aan de Club van Honderd automatisch zal worden geind van de leden die toestemming hebben verleend voor een doorlopende of eenmalige machtiging. Ook de leden die op een andere wijze hun bijdrage betalen zullen binnenkort worden benaderd. Wij willen iedereen alvast bedanken voor zijn/haar bijdrage voor het komende seizoen.

Ondertussen hebben we sinds de start van het seizoen ook alweer 20 nieuwe leden kunnen verwelkomen. Wij hopen, mede hierdoor, ook het komende seizoen weer te kunnen bijdragen aan mooie ideeen voor onze club. Dus heb je een goed idee, schroom dan niet en laat het ons weten.

Verder hopen wij iedereen dit seizoen gezond en wel weer kunnen te verwelkomen op ons (mede door jullie bijdrage) mooie sportpark.