Chris Snatersen neemt na 5 seizoenen afscheid

Met de nederlaag van SVZ 1 in de nacompetitie kwam er ook een eind aan vijf jaar lang Chris Snatersen bij onze club.

Onder zijn leiding heeft de selectie een flinke verandering ondergaan. Zowel getalsmatig als in de beleving van selectievoetbal. Een prestatie waar hij graag nog meer de vruchten van geplukt zou hebben, helaas kwam de coronaperiode precies op het verkeerde moment.

Dat Chris in zijn laatste competitiewedstrijd bij de club toch zijn doel, een prijs pakken/nacompetitie halen, behaalde, is dan ook iets wat hem meer dan gegund werd.

Sinds zijn komst van Sportief heeft Chris zich altijd geprofileerd als een hoofdtrainer die verder keek dan enkel het eerste elftal of de selectie. Zo was hij te porren om mee te helpen aan de lipdub, gaf hij clinic’s aan jeugdelftallen/jeugdspelers en zorgde hij steevast voor een origineel veilingkoopje.

Wij zijn er zeker van dat Chris nog vaak op onze club te vinden zal zijn, maar willen hem via deze weg toch onwijs bedanken voor alle mooie momenten!