Bob in onze sportkantine

De campagne ‘Bob in de sportkantine 2015’ is gestart. En onze club doet mee! Wij vinden het namelijk belangrijk dat onze leden én bezoekers veilig thuiskomen na een training of wedstrijd. In onze kantine besteden wij hier aankomende maanden aandacht aan.

De Bob-campagne richt zich op alle bezoekers van sportkantines: van barpersoneel tot sporter en supporter. Gemeenten en politie in Zuid-Holland werken eraan mee. Er zullen de komende tijd bijvoorbeeld vaker alcoholcontroles zijn in de buurt van sportclubs.

Spreek elkaar aan, maak Bob-afspraken en breng je sportvrienden veilig naar huis!

Winnen wij het feest met de DJ’s van 3FM!?

Van maart tot eind juni maken we ook kans op een optreden van de DJ’s van radio 3FM in onze kantine. Om te winnen moeten we laten zien dat wij Bob beter kennen dan andere sportverenigingen. Natuurlijk gaan we deze uitdaging aan 🙂

Doe mee met de Bob-quiz!

Om eind juni aan de top te staan, moeten we zoveel mogelijk punten verzamelen met de Bob-quiz. Daar hebben we jullie hulp voor nodig. Speel de quiz online via www.hoegoedkenjijbob.nl of via de app op www.facebook.com/bobsportzh. Ieder clublid mag 1 keer aan de Bob-quiz meedoen. Elke week wint de deelnemer met de meeste quizpunten ook een megagroot Bob-luchtbed.

Weekwinnaars en de top 5 van sportclubs vind je iedere week op www.facebook.com/bobsportzh.

Houd Facebook dus in de gaten. En succes met de quiz!