BOB bij ons op de club: kom ook op zaterdag 28 maart!

Hoe goed ken jij BOB? BOB is degene die nuchter blijft en zijn sportvrienden na de wedstrijd veilig naar huis rijdt. Op zaterdag 28 maart om 14:30 komt het campagneteam van BOBsport bij onze club op bezoek om te kijken hoe goed wij BOB kennen en om onze club-BOBs te belonen.

Je kan bij het BOB-campagneteam meespelen met de quiz: ‘Hoe goed ken jij BOB?‘. Door mee te spelen maak je zelf kans op leuke prijzen en verzamelen we clubpunten. Met deze clubpunten kunnen we een optreden van de DJ’s van radio 3FM winnen! Bovendien kunnen we met onze punten shoppen in de BOB-shop, voor bidons, parasols, shirts en een bierproeverij! Naast de BOB-quiz bij het campagneteam is de BOB-quiz ook online te spelen op www.hoegoedkenjijbob.nl* of via de app op www.facebook.com/bobsportzh*. Ook via de online quiz zijn leuke prijzen te winnen en verzamelen we extra clubpunten.

Ben jij zelf de BOB? Bewijs dit met een blaastest bij het BOB-campagneteam en wordt deze dag extra beloond in de BOB-challenge. Doe dus mee!

Campagne Bob in de sportkantine 2015
Onze club doet mee aan de BOB campagne omdat we het belangrijk vinden dat onze leden en bezoekers veilig thuiskomen. Barpersoneel, sporter en supporter: spreek elkaar aan en maak BOB-afspraken. Meer info: www.rovzh.nl/bobsport

*FAIR PLAY: iedere deelnemer mag slechts één keer meespelen met de online BOB-quiz. Dit wordt gecontroleerd op e-mail- en ip-adres. Bij overtreding van de regels kan een club worden uitgesloten van verdere deelname