Bezoek FC Volendam – Jong Ajax

Bij het goed bezochte kick-off event hebben alle aanwezige jeugdspelers een uitnodiging meegekregen. Hierin was te lezen dat we dit seizoen de wedstrijd FC Volendam tegen Jong Ajax bezoeken. Deze krachtmeting was doorslaggevend in de titelstrijd van de Amsterdammers vorig seizoen en zal ongetwijfeld weer een mooie confrontatie opleveren. De wedstrijd wordt gespeeld op vrijdagavond 26 oktober om 20:00 uur. Wat ons betreft een hele leuke afsluiting van de herfstvakantie en weer een totaal andere belevenis, zo’n avondwedstrijd!

Aan de uitnodiging is massaal gehoor gegeven; in slechts twee dagen zit de gereserveerde Van der Laan bus al volledig vol! Het is alleen nog mogelijk om jezelf op te geven voor de reservelijst.

Bron foto: Fred Rotgans // FC Volendam

De kosten voor dit uitje zijn €7,50 voor jeugdspelers en €12,50  voor volwassenen. We verzamelen op 26 oktober om 18:00 bij s.v. Zevenhoven en zodra iedereen aanwezig is vertrekken we richting Volendam! De wedstrijd start om acht uur en we verwachten dat we rond elf uur weer terug bij de kantine zullen zijn.

Inschrijven voor de reservelijst kan via inschrijven@svzevenhoven.nl, met vermelding van de naam en geboortedatum van de jeugdspeler en het telefoonnummer van een thuisblijver.

Ten slotte wil het jeugdbestuur Deelen Verswaren bedanken voor de vijftig wedstrijdkaarten. Wij hebben er erg veel zin in en aan het enthousiaste inschrijven te merken jullie ook! Tot dan!

Bron foto: Fred Rotgans // FC Volendam