De officiƫle website van

Bestuurswijzigingen

Er hebben enkele wijzigingen in de bestuurssamenstelling plaatsgevonden. Onze zeer gewaardeerde penningmeester Robert Plasmeijer heeft intussen wegens zijn drukke werkzaamheden op zijn kantoor de schatkist overgedragen aan Robin Domburg, waardoor de vacature voor het secretariaat vrij kwam. We zijn blij dat Maroucha Joren deze belangrijke taak gaat vervullen. Verder heeft Marieke van Dam (o.a. ook vanwege haar drukke baan) haar functie ook neergelegd en Brigitte van den Bos is intussen al druk aan de slag om de ledenadministratie te coveren. Daarnaast heeft Emil Bos het stokje als jeugdvoorzitter van Jacco Schoonenwolf overgenomen. Verder zijn er intern in het bestuur nog een paar verschuivingen geweest, die allemaal hier op de website te vinden zijn. We zijn Marieke en Robert zeer dankbaar voor hun tomeloze inzet voor onze club en we zullen hier tijdens de komende jaarvergadering zeker nog even bij stilstaan.