Bestuursupdate omtrent Coronavirus

Nu het Coronavirus ook in Nederland en onze regio is geconstateerd, er landelijk en regionaal steeds meer maatregelen worden getroffen, kunnen wij dit als vereniging niet meer langs ons heen laten gaan. Als bestuur volgen wij de aanwijzingen en adviezen van de GGD, RIVM en KNVB. Dit betekent – op dit moment – concreet:

• Goed je handen wassen (minimaal 20 seconden)
  • Hoesten en niezen in de binnenkant van je elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken.

Deze algemene hygiënemaatregelen zijn belangrijk om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.

Op advies van het RIVM wordt sinds maandagavond 9 maart 2020 ook opgeroepen om geen handen te schudden. Binnen SV Zevenhoven willen we hier gevolg aan geven, schudt geen handen meer met medespelers, tegenstanders en scheidsrechters om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.

Blijf thuis bij acute luchtwegklachten en/of koorts. Dit geldt voor zowel spelers, als trainers, als andere vrijwilligers. Geef dit op tijd door aan de leiding van jouw team. Gelieve daarnaast geen gezamenlijke bidons meer te gebruiken, maar eigen flesjes water tijdens trainingen en wedstrijden.

Bestuur SV Zevenhoven