De officiƫle website van

Bestuursbesluit: Geen wedstrijden, trainingen, activiteiten en evenementen t/m 31 maart

In verband met het Coronavirus heeft de KNVB alle verenigingen geadviseerd om geen trainingen, oefenwedstrijden of andere bijeenkomsten te houden. Het bestuur van SV Zevenhoven heeft besloten om deze lijn te volgen. Dit betekent concreet:

• Alle wedstrijden en trainingen t/m 31 maart zijn afgelast
  • De kantine is t/m 31 maart gesloten
  • Alle andere club gerelateerde activiteiten t/m 31 maart zijn afgelast (koersbal, meer bewegen voor ouderen, zaalvoetbal, etc.)
  • Alle evenementen t/m 31 maart worden afgelast/uitgesteld. Dit betekent dat het Fifa toernooi (13 maart), Lentebingo (14 maart), Open Zevenhovense Koppelkaart Kampioenschappen (20 maart) en “De 7e Helft” (28 maart) niet doorgaan

Tot nader bericht zal dit standpunt van kracht blijven. Hierbij zullen wij de richtlijnen van het GGD, RIVM en KNVB blijven volgen. Vanaf 1 april hopen we alles weer te kunnen hervatten, nadere info hierover volgt.