Bestuur draagt René van Zon voor als nieuwe voorzitter

Zoals velen van jullie weten zal Judith Röling tijdens de volgende ledenvergadering (november-december 2019) aftreden als voorzitter. Het bestuur heeft in René van Zon een nieuwe kandidaat gevonden om deze rol te gaan vervullen. René is geen onbekende op bestuurlijk vlak, heeft in het verleden al jarenlang in het bestuur gezeten en is tevens jeugdvoorzitter geweest. We zijn dan ook erg blij dat René deze functie wil gaan vervullen. Momenteel vervult René een rol in de commissie Normen en Waarden en maakt hij onderdeel uit van Stibuni. Voor deze functies gaan we nu op zoek naar opvolging. Door nu al kenbaar te maken dat René wordt voorgedragen als voorzitter, willen we duidelijkheid verschaffen met betrekking tot de opvolging van Judith. René zal vanaf het nieuwe voetbalseizoen al aanwezig zijn bij de bestuursvergaderingen.