Bericht van de barcommissie

Het seizoen komt ten einde en dit betekent dat wij weer alle vrijwilligers willen bedanken voor het afgelopen seizoen, een seizoen met drukke, rustig en rommelige zaterdagen. Wij hebben vorig jaar het nieuwe vrijwilligersbeleid geïntroduceerd waarin ieder lid 40 punten dient te behalen, waarbij 10 punten staat voor een taak. We zien gelukkig dat het overgrote deel van de leden dit begrijpt en zich inzet.

Helaas zijn er ook leden die niet komen opdagen of op het laatste moment een mailtje sturen. Ook zijn er helaas nog te veel leden die zich niet opgeven. Dat zorgt ervoor dat leden die wel een verenigingstaak invullen er alleen voor staan en daardoor extra moeten werken, of dat bepaalde taken niet gedaan worden en bijvoorbeeld de kantine/keuken gesloten moeten worden. Vanaf volgend seizoen moeten wij helaas strenger zijn met de regels, er is geen mogelijkheid meer om contact op te nemen met Jolanda of Jacco. Jullie zijn zelf verantwoordelijk en wij hopen dat jullie beseffen dat de club niet zonder vrijwilligers kunnen.

Er zijn twee optie’s:

• Je kunt jezelf inroosteren voor een verenigingstaak op de tijden die bij je passen. LET OP: ook voor de jeugdelftallen is dit verplicht.
  • Als je dit niet doet, dat wordt je ingeroosterd en schikt het dan niet, dan blijf je altijd verantwoordelijk voor deze dienst, mits je kan ruilen met een ander lid of ouder.

Het enige wat je moet doen is de voetbal.nl app downloaden en via de site (club -> vrijwilligersbeleid) staat exact omschreven hoe je je moet aanmelden.

Doe dit alvast, lees het door en zodra je je weer kunt aanmelden zullen wij dit op de site vermelden.

Wij wensen iedereen alvast een fijne zomer en tot volgend seizoen.

Richard, Jolanda en Jacco