ARC A5 – SV Zevenhoven A1

Zaterdag werd bij ARC de vierde competitiewedstrijd van de A1 afgewerkt. Met twee punten uit drie wedstrijden konden we drie punten nu goed gebruiken. Helaas liep het allemaal alleen iets anders dan dat we gehoopt hadden.

Al vroeg in de wedstrijd kwamen we 1-0 achter. Na een kwartier spelen gingen we dan toch beter spelen en dat resulteerde ook in een aantal kansen. Mede door een gemiste strafschop lukte het niet om op gelijke hoogte te komen. 1-0 was dan ook de ruststand. De tweede helft begonnen we zwak. De tegendoelpunten kwamen er dan ook. Mede door een eigen doelpunt liep de score snel op tot 4-0. Daarna kregen we nog een aantal  goede kansen, maar allemaal niet genoeg om tot score te komen.

Een zeer teleurstellende wedstrijd met een zeer teleurstellende uitslag. Een lichtpuntje was er nog wel, want mede door blessures waren we genoodzaakt C-junior Lars van Eijk mee te nemen. Hij heeft zijn rol zeer goed vervult, bedankt daarvoor Lars! Volgende week de laatste wedstrijd voor de winterstop, thuis tegen Alphense Boys. Hopelijk is het resultaat dan beter.