Afscheidswedstrijd vijftal selectiespelers eindigt in 3-2 overwinning voor huidig Zevenhoven

Gisterenavond is de afscheidswedstrijd van Marco Haveman, Jeffrey Hogenboom, Danny v/d Hoort, Mario v/d Meer en Lennart van Zon gespeeld. Zij speelde met een team oud 1e elftal spelers tegen het huidige 1e elftal. Bij rust stond het nog 0-0, maar in de tweede helft liep de score al snel op. Het massaal opgekomen publiek was nog niet de kantine uit of het huidige Zevenhoven stond binnen 2 minuten al op een 2-0 voorsprong door treffers van Ivo v/d Vlugt en Coen Ravesloot. Pascal Lindhout maakte niet veel later de 2-1. Via een makkelijk gegeven strafschop door scheidsrechter René van Zon maakte Jeffrey Hogenboom gelijk. In de slotfase zorgde Marco Pellegrom ervoor dat het huidige Zevenhoven alsnog aan het langste eind trok, 3-2. Onder andere “good old” Patrick van Hooy was nog dicht bij de gelijkmaker, maar gescoord werd er dus niet meer.
In de slotfase werd het vijftal afscheid nemende spelers nog gewisseld en volgde er een groot applaus. Na afloop werden zij in de uitpuilende kantine nogmaals bedankt voor bewezen diensten en stond er voor een ieder nog een buffet van Deelen Verswaren klaar.

Spelen huidig Zevenhoven: Martijn Brouwer, Koen Aartman, Frank Koelewijn, Martien Roeleveld, Thijs Noordsij, Coen Ravesloot, Luke v/d Broek, Ivo v/d Vlugt, Roland Verlaan, Marco Pellegrom, Berry Peters, Mario Wouters, Erik Luijben
Spelers “oud” Zevenhoven: Danny v/d Hoort, Mario v/d Meer, Robert Plasmeijer, Marco Haveman, Tije Domburg, Jeffrey Hogenboom, Barry Visser, Lennart van Zon, Jens van Zon, Sjors Röling, Richard Corts, Ralph Boonstoppel, Ruud Fransen, Pascal Lindhout, Patrick van Hooy, Remco Kragtwijk