Aanstaande zaterdag: Zevenhoven – Woerden met daarna “De Zevende Helft”

Aanstaande zaterdag (14 oktober) staat “De Zevende Helft” weer op het programma. Direct na afloop van de wedstrijd tussen Zevenhoven en Woerden zullen “De Lokale Helden” de muzikale omlijsting van de namiddag/avond doen verzorgen.

Afgelopen seizoen is “De Zevende Helft” succesvol geïntroduceerd tijdens de thuiswedstrijd tegen Koudekerk. Er werd niet alleen gewonnen door ons eerste elftal, het zorgde ook voor een mooie opkomst in de kantine en een meer dan gezellige avond! Dit seizoen zullen er, behalve op 14 oktober, nog een aantal edities volgen, welke t.z.t. worden bekend gemaakt.

Een ieder is dus van harte welkom om er met z’n allen een topavond van te maken aanstaande zaterdag. Uiteraard is onze keuken geopend om een ieder te voorzien van een heerlijke maaltijd! “De Zevende Helft” duurt tot 22:00 uur.