Aanstaande zaterdag start verkoop Grote Clubactie

Vorig jaar deden wij als vereniging voor de tweede keer mee aan de Grote Clubactie en ook dit jaar hebben wij ons weer ingeschreven. De Grote Clubactie is een nationale loterij, waarbij mooie prijzen als geldbedragen, auto’s, reischeques, fietsen, minicruises, maar ook vele kleinere prijzen te winnen zijn!

Een ieder die een lot koopt maakt kans op een prijs. De loten kost € 3,- per stuk en per lot gaat maar liefst 80% direct naar de clubkas van onze vereniging. Wij hopen namens onze vereniging dan ook zo veel mogelijk loten te kunnen verkopen, aangezien we het opgehaalde geld voor de jeugd gebruiken.

Verkoop loten
Net als vorig jaar hebben wij als vereniging ervoor gekozen dat onze jeugdleden zelf hun loten kunnen verkopen. Aanstaande zaterdag zullen al onze jeugdleden een verkoopboekje + instructie ontvangen. Op dit verkoopboekje staat een QR-code waarmee loten voor onze vereniging én van het desbetreffende jeugdlid gekocht kan worden. Ook is het mogelijk om een online machtiging in dit verkoopboekje in te vullen. Het best verkopende team én de 3 beste verkopende individuen winnen bovendien mooie prijzen! Twee weken later dient men het verkoopboekje weer in te leveren om de verkooptijd zo beperkt mogelijk te houden.

Online bestellen
Het is vanaf 24 september ook mogelijk om een of meerdere loten te bestellen via deze link.

Superloten
Het is ook mogelijk om een superlot te kopen. Een superlot bestaat uit 50 reguliere loten en kost € 150,-. Een ideale mogelijkheid om met je bedrijf, team of als “vriend van de club” onze club te steunen!
Alle kopers van een superlot worden extra in het zonnetje gezet. Daarnaast zijn er voor de kopers van een superlot een aantal extra prijzen te winnen. Voor het aanschaffen van een superlot kun je contact opnemen met Mario Wouters (06-22832568) of Ruud Bos (06-49056315), of vanaf 24 september bestellen via deze link.