A1 ‘legends’ – A1 ‘15/’16

Ruim vier jaar na de legendarische wedstrijd tussen SV Zevenhoven A1 en Siveo’60 A1 heeft dit voormalige team van SVZ besloten om wederom bij elkaar te komen. Niet alleen voor de gezelligheid, maar het team heeft de huidige A1 uitgedaagd voor een wedstrijd.

Het kampioensteam dat bol stond van het talent neemt deze wedstrijd uiterst serieus, getuige het voornemen om de aankomende woensdagen fanatiek te gaan trainen, onder leiding van het duo Wietje & Roberto. Deze trainingen worden echter wel achter gesloten deuren afgewerkt, omdat het organisatorisch niet haalbaar is het publiek kwijt te kunnen op de tribunes rondom het kunstgrasveld van onze club. Publiek dat in grote getalen af zou komen op jeugdhelden als Harry, Robinho, Dompie en Lil’ Sid.

Harry etaleert inmiddels zijn talent bij onze groen-zwarte buren, in de hoop dat ze daar eindelijk iets kunnen leren, Dompie was er dit seizoen met zijn onnavolgbare rushes persoonlijk voor verantwoordelijk dat SVZ 4 kampioen werd en Lil’ Sid, die voor vele miljoenen een transfer heeft gemaakt, is inmiddels Servisch international geworden. Om nog maar te zwijgen over Robinho, die zo talentvol was dat zijn knieën zijn bewegingen niet langer konden volgen en het helaas onmogelijk voor hem maakten om langer door te kunnen gaan met voetbal. Deze talentvolle spelers zullen aangevuld worden met enkele selectiespelers van Zevenhoven, maar onder leiding van bovengenoemde namen zullen zij deze keer mogelijk wel succesvol zijn.

De wedstrijd op zaterdag 18 juni tussen de A1 ‘legends’ en de A1 van afgelopen seizoen belooft in ieder geval een groot succes te worden. De wedstrijd zal afgetrapt worden om 15:00 uur. Kaarten zijn alleen aan de kassa te verkrijgen, dus zorg dat u op tijd bent om niets van deze galavoorstelling te missen!