Samenwerking met Intersport Twinsport met 6 jaar verlengd; alle teams in het nieuw

Intersport Twinsport zal ook de komende 6 jaar als leverancier van alle onze kleding en materialen aan onze vereniging verbonden zijn. In de afgelopen periode hebben SV Zevenhoven en Intersport Twinsport met elkaar om de tafel gezeten en daarbij is de huidige samenwerking verlengd.

Daarnaast zullen alle teams aankomend seizoen in een nieuwe tenue komen te spelen. De selectie en VR2 zullen in korte mouwen gaan spelen, de rest van de teams in lange mouwen. Het nieuwe shirt komt er als volgt uit te zien:

Uiteraard wordt het tenue nog voorzien van ons clublogo en een sponsor. Inmiddels zijn alle teams voorzien van een nieuwe tenuesponsor, deze worden als volgt:

1e: Bouwbedrijf Rudie en Kastol
2e: Koot Brillen
3e: M&W Bouw
4e: Slagerij Jeff
VR1: Van Ekris Toyota
VR2: Café De Klinker en Het Miland BV
JO17-1: K&S Transport
MO17-1: 3D Finance
JO14-1: Autobedrijf Du Pau
JO12-1: Fysio Amsterdam West
JO11-1: Rijlaarsdam Techniek
JO10-1: Ford Zeeuw & Zeeuw
JO10-2: Boerderij de Vriendschap
JO9-1: Talitha Cornelissen Uitvaartzorg
JO8-1: Van den Broek Interieurbouw

Wij willen alle sponsoren bedanken voor hun bijdrage voor de aankomende 3 seizoenen! Zij zullen, net als alle andere sponsoren, op een later moment nog in het zonnetje gezet worden.