Zevenhoven verliest van Siveo in cruciaal duel

Zevenhoven heeft de cruciale uitwedstrijd tegen Siveo met 2-1 verloren. Bij winst had Zevenhoven aansluiting gevonden met de twaalfde positie, welke recht geeft op een plaats in de nacompetitie. Daarnaast had met Siveo gepasseerd op de ranglijst. Het liep dus echter volledig verkeerd af in Zegveld.

De thuisploeg stond bij rust op een 1-0 voorsprong. In de tweede helft ging Zevenhoven op jacht naar de gelijkmaker en een kwartier voor tijd viel deze ook door een treffer van Jesper Rijneker. Maar net als wel vaker dit seizoen ging het in de absolute slotfase weer mis. Siveo kwam opnieuw aan de leiding (2-1) en gaf deze voorsprong niet meer uit handen.

Zevenhoven heeft de rode lantaarn nu helaas weer steviger in handen en de achterstand op een nacompetitieplaats is gegroeid tot 7 punten. De komende wedstrijden tegen Schoonhoven en Linschoten zijn opnieuw cruciaal om nog enigszins uitzicht te behouden op de twaalfde plaats en dus rechtstreekse degradatie te ontlopen.