Zevenhoven D2M tegen Moordrecht (9-0)

Aan het begin van de wegstrijd waren de 2 teams heel erg gewaagd aan elkaar. Het duurde niet lang voor het eerste doelpunt door Anne van Zevenhoven werd gemaakt. Voor de meiden van Zevenhoven was dit een groot feest en niet lang na dat de eerste goal was gemaakt viel de 2e alweer voor de meiden van SVZ. Deze goal werd gemaakt door Sanne. Hierna volgde nog drie goals de 3-0 werd ook weer gemaakt door Sanne, de 4-0 weer door Anne en de laatste goal voor de rust werd gemaakt door Skye. We gingen de rust in en de stand was nu 5-0 voor SVZ.

In de eerste 5 minuten van de 2e helft bleef het rustig, maar al snel werd de 6-0 gemaakt door Deni niet lang daarna de 7-0 door Sanne. Nu werd het spannend want moordrecht werd nu nog een stuk feller ondanks de tussenstand. Je kon echt merken aan de meiden van Moordrecht dat ze er nu echt voor gingen wat ik zelf heel erg knap vond. Later werd de 8-0 gemaakt door Anne. De meiden van Moordrecht kregen nu een hoekschop waarbij de bal bijna in het doel van Zevenhoven terecht kwam, de meiden van Moordrecht kwamen nu goed terug in de wedstrijd na een paar minuten bleef de bal in de aanval voor Zevenhoven  en ging de keeper van Zevenhoven nu ook mee voetballen als een soort 7e vrouw in het veld. Nadat Sanne met een blessure van het veld af moest, werd het nog spannender, want moordrecht brak nu door in de aanval en schoot een mooie bal op doel. Voor Zevenhoven was het een groot geluk dat deze bal er niet in zat. Na deze aanval van moordrecht scoorde Skye van Zevenhoven toch nog de 9-0, hier bleef het bij. Toen de wedstrijd werd algefloten. Waren de meiden van Zevenhoven heel erg blij met de overwinning maar het leukst vonden ze toch nog wel dat ze de ‘Leem-House’ op het veld mochten dansen. Deze hele wedstrijd was voor de meiden van Zevenhoven toch de les dat het niet uit maakt of iemand groter is dan jij , het belangrijkste is dat je best doet en goed over blijft spelen!

Door Louise Möllers (keeper D2m)