Zevenhoven 2 in blessuretijd langs Nicolaas Boys 2

De oefenwedstrijd tussen Nicolaas Boys 2 en Zevenhoven 2 is een 4-5 overwinning voor Zevenhoven geëindigd. De thuisploeg kwam op een 1-0 voorsprong, maar Danilo Boon zette Zevenhoven met 2 treffers op een 1-2 voorsprong. Nicolaas Boys kwam langszij, maar Jeffrey Hogenboom kopte uit een corner de 2-3 binnen, wat tevens de ruststand was. Na rust maakte Wesley Fransen uit een vrije trap 2-4. Zevenhoven vergat vervolgens afstand te nemen en door twee persoonlijke fouten kwamen de Nieuwveners zelfs terug tot 4-4. In de blessuretijd wist Zevenhoven alsnog de overwinning te pakken door een doelpunt van Erik Luijben.

De oefenwedstrijd tussen Zevenhoven 1 en Nicolaas Boys 1 is halverwege de tweede helft bij een 1-1 stand gestaakt.