Welkom!

Dat de groei van vrouwenvoetbal in Nederland enorm is, is inmiddels algemeen bekend. Maar dat wij als SVZevenhoven daar zo mee in aanraking zouden komen hadden we niet verwacht. Nadat we het afgelopen seizoen voor het eerst in jaren een meisjes pupillen team hadden (de D2m), kunnen we nu met trots melden dat er ook volgend seizoen weer een D2m ingeschreven staat bij de KNVB! De meiden van de D2m van het afgelopen seizoen zijn volgend jaar verdeeld over verschillende elftallen. De weggevallen plekken in de D2m worden ruimschoots ingevuld, door maar liefst 6 nieuwe aanmeldingen. Twee van deze meiden meldden zich aan in de actieperiode en kregen een mooie bal van de vereniging. Door deze aanmeldingen komt het totaal aantal jeugdleden op 108, waarvan 37 meiden!
Meiden, welkom bij de club!

IMG-20150613-WA0003