De officiƫle website van

Welkom Leen Mur

Met plezier kan ik melden dat we met ingang van dit nieuwe seizoen een hoofd bestuursdiensten mogen verwelkomen.

Leen Mur zal deze functie op zich gaan nemen, en voor de jeugd is dit Robin Domburg.

Leen is het aanspreekpunt namens de vereniging. Voor vragen en/of suggesties betreft de bestuursdiensten kunnen jullie bij Leen terecht.

We zijn nog steeds op zoek naar vrijwilligers die op zaterdagmiddag een aantal uurtjes bestuursdienst willen draaien. Momenteel worden deze diensten vaak uit nood door de diverse bestuursfunctionarissen gedaan.

Leen is hard aan de slag om dit op te lossen, veel handen maken licht werk.
In de ochtenduren is er een groep vrijwilligers die bestuursdiensten draaien,
dit houdt in dat je maar een paar keer per seizoen een ochtend bestuursdienst draait.

Leen is bijna wekelijks op ons sportcomplex. Wil je wat voor onze mooie club betekenen, spreek Leen aan, hij zal je met plezier vertellen wat deze taak inhoudt.