We gaan weer beginnen!

Aanstaande zaterdag start het seizoen met de eerste officiële wedstrijden. Dit betekent ook dat de wijzigingen die dit seizoen ingaan voor het eerst zichtbaar worden. Alle wedstrijdformulieren worden mobiel ingevuld met de Wedstrijdzaken app (mDWF) en we nemen afscheid van de plastic spelerspassen. Het is belangrijk dat alle personen die te maken hebben met het wedstrijdformulier zich nog voor zaterdag registreren. Hoe dit in zijn werk gaat leest u in ons eerder verschenen nieuwsbericht.

In de eerste weken zal iedereen in zijn/haar eigen tempo moeten wennen aan het werken met het mDWF. Het kan zijn dat iemand geen (geschikte) mobiele telefoon bezit of de app (nog) niet heeft geïnstalleerd. We roepen iedereen op elkaar te helpen bij het invullen van het mDWF, dus ook de tegenstander en de scheidsrechter.

Nieuwe wedstrijdvormen pupillen
Hiernaast gaat ook het eerste gedeelte van het nieuwe pupillenvoetbal van start. Voor onze vereniging betekent dit alleen veranderingen voor de wedstrijden van de JO8, die op een kwart speelveld 6 tegen 6 gaan spelen. De precieze inhoud van deze wijziging kunt u teruglezen op de website van de KNVB. Een andere optie is om de wijzigingen zaterdag in de praktijk te komen zien, bij de thuiswedstrijd van onze JO8 tegen ARC om 9:00 uur!

Veel succes en voetbalplezier!