Vriendinnendag bij SV Zevenhoven

SV Zevenhoven organiseert 26 maart in samenwerking met ADO Den Haag-speelster Hélène Heemskerk een Vriendinnendag. Alle meisjesleden van Zevenhoven mogen die dag hun vriendinnetjes, buurmeisjes of nichtjes meenemen om samen te voetballen. Ook als je geen lid kent, maar wel graag (alleen of met meerdere meisjes) mee wil doen ben je van harte welkom!

De Vriendinnendag op het sportcomplex van Zevenhoven begint om 09:30 uur met een warm welkom in de kantine, waarbij iedereen alvast kennis met elkaar kan maken. Hierna gaan we het veld op, waar onder leiding van Hélène en de de Dames 1 een trainingscircuit en een toernooitje worden afgewerkt. De dag duurt tot ongeveer 12 uur en als afsluiting krijgen alle deelnemers een verrassing van de vereniging.

Tijdens de Vriendinnendag voetballen meisjes van 6 t/m 18 jaar (in aparte leeftijdsgroepen) een ochtend met elkaar en staat het plezier voorop. Doel van de dag is om meisjes en hun ouders kennis te laten maken met de voetbalsport en met het meisjesvoetbal bij Zevenhoven.

Om je in te schrijven voor de Vriendinnendag stuur je een mail naar inschrijven@svzevenhoven.nl. Hier kan je ook terecht voor meer informatie. Meld hierbij je naam, leeftijd, voetbalervaring en eventueel je voetbalvriendin. Inschrijven kan tot uiterlijk zaterdag 19 maart!

vriendinnendag