De officiƫle website van

Verslag van Maud Bakker, pupil van de week

Eindelijk was het zover. Zaterdag 10 oktober mocht Maud pupil van de week zijn bij SVZ1-Renswoude. Spannend en eng vond ze het niet, ze had er alleen maar heel veel zin in!
Bij de wedstijdbespreking zijn, mee de kleedkamer in om het felbegeerde “pupil van de week” trainingspak aan te doen en daarna inschieten met de mannen op het veld. Maud stond “haar mannetje”!

En toen was het 14.30 uur! De wedstrijd begon! Maud nam de wedstrijdbal mee het veld op! Ze mocht aftrap nemen, speelde de spelers van Renswoude met gemak voorbij en maakte een mooi doelpunt. De tweede van die dag, want ze had ook al gescoord in de F2 die ochtend!

De hele wedstrijd heeft ze gevolgd vanuit de dug-out. En na de wedstrijd mee naar de bestuurskamer. Daar zette Dolf Maud nog even in het zonnetje! De bal met de handtekeningen krijgen vond ze het allerleukste van de dag. Helemaal toen de handtekening van “haar grote vriend” Jordy er ook nog op kwam te staan!

Maud heeft een hele leuke middag gehad. Bedankt! Jullie maken er echt iets speciaals van!