De officiƫle website van

Uit de oude doos (geintje natuurlijk)!

Het is al weer een hele tijd geleden dat er een verslag van uit het 6e is verschenen.
Na een lang ziekte bed (ik had namelijk een computer virus op gelopen) gaat alles nu weer helemaal top.
Na een seizoen met ups en downs zijn we weer een nieuw seizoen begonnen.
De voorbereiding was zwaar een lange vakantie met weinig beweging veel eten en drinken heeft heinrich ons weer aardig op conditie en gewicht weten te brengen.

Ook dit seizoen was het spelers materiaal schraal allemaal weer een jaartje ouder en een paar spelers die met vervroegd pensioen zijn gegaan moesten we op zoek naar nieuw vlees.
Aangezien ons budget niks te tot nihil is moesten we dus de transfer vrije markt op. daar kwamen we al gauw bij een van de talenten van de selectie en dat was niemand anders dan Senad alias Aal de man met de fraaie trap techniek met het lichaam van een spartaan.
Een ander oud gediende met een scorings vermogen van een koopjes jager heeft zich zelf weer aangemeld en dat is niemand minder dan Pascal alias Bob (peeters).
En daar blijft het niet bij dames en heren ook van uit het hoge noorden waar onze scouts hebben gekeken mogen wij u verwelkomen niemand minder dan Rasmus Petersen alias Magnus. Ook dit belooft veel goeds voor het 6e.
Het seizoen zelf dan. na een wat matig begin ik dacht een 4 1 verlies tegen floriant zijn we nou toch al 2x op rij ongeslagen. Een 5 2 winst tegen alphia en 3 1 tegen Zwammerdam waar een ongelofelijke speen biek op bijna alles een antwoord had. Staan we nu gedeeld 2e met 6 andere teams.
Ik wil graag bami sr, guzman en leon bedanken ik hoop dat ik nu niemand vergeet anders sorry daar voor. Voor het meedoen van de 1e wedstrijden van dit seizoen.
p.s. ik hoop dat wij Rob van Dam en Ralph scheunhage weer snel zullen zien op het veld.

Groeten van uit het 6e