Spektakelstuk eindigt in 2-2 gelijkspel

Zevenhoven heeft de thuiswedstrijd tegen Woerden met 2-2 gelijk gespeeld. Halverwege de tweede helft kwamen de bezoekers op een 0-1 voorsprong. Net als in de voorgaande wedstrijden bleef Zevenhoven in een goede afloop geloven en mede door de steun van het publiek werd de achterstand omgebogen in een 2-1 voorsprong door doelpunten van Ruben Plaisier en Mitchel Pijpers. In de blessuretijd werd het door een zondagsschot echter alsnog gelijk: 2-2. Zuur voor de ploeg van Chris Snatersen, maar absoluut een punt om te koesteren tegen titelkandidaat Woerden. Het publiek was al met al de grote winnaar.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Bart v/d Broek (75. Jeroen Haverkamp), Nick Vis, Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens, Wesley Fransen, Erik Luijben; Mitchel Pijpers ©, Robin Leliveld (75. Damon Boon), Leon Kampman (46. Ruben Plaisier)