Selectie seizoen 2017-2018

Een aantal weken geleden is de selectie voor het seizoen 2017-2018 al bij elkaar gekomen. Mede doordat het tot gisteren nog mogelijk was om je over te schrijven van of naar een andere vereniging, kunnen we vandaag de definitieve selectie eindelijk bekendmaken. De nieuwe hoofdtrainer Chris Snatersen heeft aankomend seizoen de volgende 18 selectiespelers tot zijn beschikking:

• Jordy Aartman
  • Koen Akerboom
  • Sander de Boer
  • Damon Boon
  • Bart v/d Broek
  • Albert van Dieyen
  • Daan Brouwer
  • Wesley Fransen
  • Jeroen Haverkamp
  • Leon Kampman
  • Robin Leliveld
  • Erik Luijben
  • Berry Peters
  • Mitchel Pijpers
  • Ruben Plaisier
  • John Splinter
  • Nick Vis
  • Raymond Wens

Ten opzichte van het afgelopen seizoen zullen 6 nieuwe spelers onderdeel uitmaken van de selectie. Raymond Wens is afkomstig van Sportief. Koen Akerboom en Damon Boon maken de overstap vanuit de A-junioren. Jeroen Haverkamp, Ruben Plaisier en John Splinter speelden het afgelopen seizoen in de lagere elftallen en gaan voor hun kans in de selectie.

Danilo Boon (TAVV), Jesper Rijneker (Nieuwkoop), Koen Aartman, Jos v/d Broek, Luke v/d Broek, Roland Verlaan (allen lagere elftallen), Frank Koelewijn (lagere elftallen Nieuwkoop), Mylo van Leeuwen en Senad Rasljanin (beiden gestopt) zullen geen onderdeel meer uitmaken van de selectie.