Selectie bedankt SV Zevenhoven

Afgelopen seizoen zijn er veel momenten geweest waar iedereen dacht dat het niet meer zou gaan lukken om in veilige haven te komen. Met FC Utrecht in het vooruitzicht en nog 7 wedstrijden te gaan werd het een waar slotstuk met behoud in de tweede klasse. Met vertrouwen, wilskracht en doorzettingsvermogen hebben de spelers zich ingezet om dit te bereiken. Veel wedstrijden werden eerst nipt verloren of gelijk gespeeld in de laatste minuten van de wedstrijden. De ploeg bleef echter vertrouwen houden dat het kwartje een keer goed moest vallen, dat dwing je af met de mentaliteit die we in de laatste weken hebben gezien. (proficiat)

Deze prestatie doe je nooit alleen, de mensen achter de schermen die rust en vertrouwen uitspreken en geloven dat het allemaal goed gaat komen hebben hierin een zeer groot aandeel. Het bewijst wederom de kracht van SVZ, presteren staat altijd voorop, maar wat is het genieten als trainer om voor deze club te mogen werken. Veel mensen die zich inzetten voor deze club realiseren zich soms niet eens wat voor impact jullie werkzaamheden heeft voor deze prestaties. En natuurlijk begrijp ik volledig dat wanneer het water aan de lippen staat bij het presteren binnen het voetballen dat je ook wel eens denkt waar doe ik het voor. Ja vrijwilligers, jullie zijn goud waard voor SVZ, voor de club, voor de prestaties en vooral omdat ik zo geniet van de vele activiteiten die jullie altijd zo perfect mogelijk organiseren. Woorden tekort om jullie te bedanken voor de prestatie die jullie wekelijks leveren. (bedankt)

Na het veilig spelen werd weer eens duidelijk hoeveel mensen betrokken waren bij een organisatie van het 50-jarig bestaan. Niets werd aan het toeval overgelaten, overal werd aan gedacht of meegedacht om dit feest tot een groot succes te brengen. De selectie had hierin de eer om op de slotdag van het feest een wedstrijd tegen het grote FC Utrecht te mogen spelen. Vanaf minuut 1 was het genieten, het weer zat mee en de entourage was perfect. Daarom willen wij namens de spelers en staf iedereen heel hartelijk bedanken voor jullie inzet en betrokkenheid, het was een waar feest om dit te mogen ervaren. (1 om nooit meer te vergeten)

Nu gaan we ons opmaken voor een korte vakantie om daarna in het nieuwe seizoen weer te gaan vlammen. De indeling is bekend en wederom zijn we ingedeeld in West 1, dit betekent veel wedstrijden in en rond Utrecht. Een jaar waar we enorm naar uitzien, de nieuwe staf met nieuwkomers Rob van Steijn, Danny v/d Hoort, Remco Tuinenburg, Kiepel Vork en Pino. Doel van komend jaar is dat we regelmaat krijgen in het presteren in deze klasse, zodat we niet op het puntje van onze stoel hoeven te zitten.

Toch wil ik langs deze weg ook nog even een punt van aandacht vragen. De wasvrouw van het eerste team stopt na jaren trouwe dienst (bedankt) en daarvoor zijn we op zoek naar een andere wasvrouw. Daarnaast zijn we op zoek naar een elftalleider, iemand die ons wil helpen in de organisatie van de wedstrijden. Persoonlijk vind ik het jammer dat we deze functie maar moeilijk kunnen invullen en ik doe dan ook een dringende oproep aan iedereen die SVZ een warm hart toedraagt om op te staan om ons te komen helpen. Het is absoluut belangrijk om deze functie in te vullen, dus ik hoop dat er iemand is die zich graag wil aansluiten bij onze jonge frisse maar vooral gezellige selectie.

Fijne vakantie en tot in het nieuwe seizoen, BEDANKT ALLEMAAL