Pupil van de Week verslag van Kim Verboom

Ik zelf zit in de E2 en mijn positie is verdedigen. Ik kreeg een keer van mijn vader te horen dat ik pupil van de week was. De donderdag voor zaterdag kreeg ik een brief na de training. Er stond op dat het zaterdag zover was. Zaterdag had ik eerst mijn eigen wedstrijd. We moesten uit. We hadden met 3-5 gewonnen. En om één uur ging ik mee de oude bestuurskamer in. Daar gingen ze de wedstrijd bespreken. Ze zeiden daar tegen mij dat Mitchell mijn papa is (wat niet zo is).

Toen gingen we het veld op en gingen we de warming-up doen. We gingen overpassen en hooghouden. Na de warming-up gingen we weer de kleedkamer in en trok het 1e hun wedstrijdkleding aan. Toen gingen we het veld op, ik ging met de scheidsrechter het veld op. Toen mocht ik de aftrap nemen. Eén iemand van de tegenpartij hield mij vast! Ik scoorde. Ik moest toen naar de Duck-out rennen en daar ging ik de wedstrijd kijken.

Ik vond zelf dat er veel mensen onderuit werden gehaald! De scheids heeft ook een paar gele kaarten uitgedeeld. In de Duck-out was het heel gezellig. Ik heb toen ook een liedje geleerd drie zelfs. ‘We are yellow we are red reteketetekereteketet!’ toen de wedstrijd klaar was ging ik naar de bestuurskamer. Daar ging Dolf wat over mij vertellen. Opeens stond Dolf op en pakte een bal. Een bal met alle handtekeningen van het 1e erop. Vet cool! Ik vond het een hele leuke dag. Dank jullie wel!!