Opening Jeugdhoek

De afgelopen weken zijn diverse vrijwilligers hard bezig geweest om een hoek te creëren in de kantine speciaal gericht op de jeugd. In de loop der jaren waren er verspreid over de kantine verschillende elementen van de jeugd te vinden, maar nu is het ons gelukt om het allemaal te centraliseren in een mooie frisse hoek speciaal voor de jeugd.

Deze hoek willen we op een feestelijke manier openen rondom de thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen De Meern. Daarom roepen we alle jeugdspelers en een ieder die geïnteresseerd is op om die middag op ons complex aanwezig te zijn. Om 13:30 uur zal toekomstig jeugdvoorzitter Jacco Schoonenwolf in combinatie met de aanvoerders van jeugdteams de hoek openen met een begeleidend woordje. Tegelijkertijd zal hij ook een ander initiatief introduceren: De voetbalquiz voor de jeugd. De teams hebben de rest van de middag de tijd om deze quiz zo goed mogelijk af te ronden. Hoe beter ze de quiz maken, hoe hoger ze komen te staan in het ‘Team van het Jaar Klassement’. Naast de quiz vragen we ook of de teams per week een verslag van hun wedstrijd willen maken, geschreven door een jeugdspeler. Het leukste verslag van elke week zal in de jeugdhoek komen te hangen.

Als dan om 14:30 uur het eerste elftal aftrapt tegen De Meern, hopen we op zoveel mogelijk jeugd langs de lijn om het eerste elftal naar de tweede 3-punter van het seizoen te schreeuwen. Na de eerste helft is het vervolgens weer tijd voor de jeugd om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De E1 zal namelijk shout-outs gaan nemen, een activiteit die we vaker willen laten terugkomen in de loop van het seizoen. We hopen dan ook op veel aandacht van de toeschouwers voor onze jonge talenten.

Na het laatste fluitsignaal bij het eerste is er dan de tijd om de jeugdhoek, en de rest van het schilderwerk in onze kantine, te bekijken en hopen we dat het nog lang gezellig blijft.

We hopen jullie allemaal te zien aanstaande zaterdag!