Nog 5 dagen tot de Reünie- & Feestavond!

De tijd gaat snel, volgende weekend is het al zover en zal het Jubileumweekend plaatsvinden.

Aanstaande vrijdag 3 juli vindt de Reünie- & Feestavond plaats, vanaf 20.00 uur zijn de deuren geopend en is iedereen van harte welkom op ons prachtige sportcomplex om met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje die prachtige voetbalherinneringen op te halen. Ons advies is dus ook; kom op tijd!

Verder kan men op deze unieke avond een blik werpen op het vele foto’s, filmbeelden, video’s en krantenknipsels uit het roemrijke verleden die de afgelopen perioden zijn verzameld en die op deze avond getoond zullen worden.

Om 21.00 zal de avond namens het bestuur geopend worden.

In de loop van de avond zal coverband Lek diverse optredens verzorgen.

Er is nog slechts een week de tijd om (oud-)leden nog aan te sporen om te komen naar onze reünie. Via deze link kunt u bekijken wie zich allemaal hebben opgegeven. Indien u nog mensen mist, schroom dan niet om deze te benaderen om de reünie te bezoeken. Aanmelden kan nog steeds via www.svzevenhoven.nl/jubileumweekend/aanmelden-reunie.

Indien er nog (oud-)leden zijn die besluiten om op het laatste moment te komen, bent u uiteraard ook van harte welkom.

Wij raden uw aan om voor zover mogelijk lopend of met de fiets te komen. In verband met de voorbereidingen van de wedstrijd tegen FC Utrecht op zaterdag is het parkeerterrein niet beschikbaar. Er kan geparkeerd worden op het veld van Splinter achter het tweede veld. Desgewenst kunnen mensen wel even afgezet worden bij de kantine.

Tot volgende week!