Nieuwsflits jeugdbestuur (september)

Nu alle jeugdteams begonnen zijn met de bekercompetitie, is ook voor ons als jeugdcommissie het seizoen weer echt begonnen. Een mooi moment voor de eerste nieuwsflits van het seizoen.

In deze nieuwsflits zullen de volgende punten besproken worden:

• Samenstelling jeugdcommissie
  • Ouder informatie avond
  • VOG
  • Foto avond
  • Autowas actie
  • Sparta uitje

Samenstelling jeugdcommissie
Een nieuw seizoen betekent vaak ook een nieuwe samenstelling van de jeugdcommissie. Helaas hebben Jerry, Leybra en Jeffrey het afgelopen seizoen afscheid van ons genomen. Nogmaals grote dank voor jullie inzet!

Het jeugdbestuur seizoen 2016/2017

Voorzitter/ afgevaardigde hoofdbestuur: Jacco Schoonenwolf
(voetbal) technische zaken: Leen van Mever
  Leon Kampman
Wedstrijdsecretariaat junioren: Robin Domburg
Wedstrijdsecretariaat pupillen: Jeroen Haverkamp
Toernooien: Sander de Boer
Notuliste & evenementen: Nicole Kragtwijk
Overige voetbalzaken: Bart v/d Broek
  Jos v/d Berg

Ouder informatie avond
De eerste editie van de ouder informatie avond was volgens alle aanwezigen een succes. Het verhaal van Jacco Schoonenwolf werd duidelijk overgebracht en ook vol begrip ontvangen door de aanwezige ouders. Tijdens deze avond werd er onder andere gesproken over de grote hoeveelheid vrijwilligers die nodig zijn om onze jeugdafdeling draaiende te houden. De ouders die niet aanwezig konden zijn maar wel benieuwd zijn naar het verhaal van Jacco, willen wij vragen om persoonlijk contact op te nemen voor een afspraak met hem. Hij zal dan een beknopte samenvatting geven over deze informatieve avond.

VOG
Op deze ouder informatie avond is er ook tijd besteed aan de Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een verklaring die binnen enkele jaren verplicht gesteld zal worden voor alle jeugdbegeleiders binnen de KNVB-verenigingen. Om het geen race tegen de klok te laten worden willen wij graag dat al onze vrijwilligers daarom nu al over een VOG beschikken. Voor ons als vereniging zijn hier normaal gesproken flinke kosten aan verbonden. Wij zijn daarom erg blij dat onze club toegelaten is tot de ‘regeling gratis VOG voor vrijwilligers’. Deze regeling zorgt ervoor dat wij tot het einde van het jaar VOGs aan kunnen vragen voor onze medewerkers zonder dat hier kosten aan verbonden zijn, zowel voor de club als voor u.

Als u als vrijwilliger die met jeugd werkt een VOG aan wilt vragen geef dan uw voorletters en achternaam, geboortedatum en e-mailadres door aan Robin Domburg (06-46572222 / Robindomburg@outlook.com) en hij zal de rest in gang zetten.

Foto avond
De fotoavond stond oorspronkelijk op 25 augustus gepland, maar omdat de nieuwe tenues toen nog niet geleverd waren kon deze niet doorgaan. De nieuwe datum is vastgelegd op woensdag 28 september. Alle teamfoto’s en individuele speler foto’s zullen deze avond geschoten worden door onze fotograaf Wim Kweekel. Meer informatie zal verspreid worden via de leiders. De foto’s zullen gepubliceerd worden op de website van onze vereniging. Mocht u hier bezwaar tegen hebben; neem dan contact op met onze commissie.

Autowas actie
Inmiddels is de eerste actie voor de zonnepanelen bekend gemaakt door het hoofdbestuur. Wij als jeugdcommissie kunnen dan natuurlijk niet achterblijven! Daarom organiseren we een autowas actie op zaterdag 8 oktober. Tussen 11:00 uur en 14:00 uur zullen verschillende jeugdteams zich beschikbaar stellen om uw auto(‘s) te wassen. U kunt ondertussen genieten van een vers bakkie koffie, een koekje en een vrolijk muziekje, een ideale combinatie voor een succesvolle actie. We hopen jullie deze dag dan ook allemaal met de auto naar de voetbal te zien komen. In de komende periode verspreiden we flyers over deze actie en worden de leiders geïnformeerd welke teams mogen helpen met het autowassen.

Sparta uitje
Wat is er nou leuker dan op een zondag met een stel vrienden van de voetbal naar een voetbalwedstrijd gaan? Via Sparta hebben wij de mogelijkheid gekregen om dit werkelijkheid te laten worden. Voor de wedstrijd Sparta – PEC Zwolle hebben wij namelijk een uitnodiging ontvangen om met onze jeugd deze wedstrijd te bezoeken op 5 februari. Voor het geringe bedrag van 5 euro voor kinderen en 10 euro voor volwassenen mogen wij namelijk het stadion in. Dit alles in combinatie met een busreis. Aanmelden voor dit uitje kan via inschrijven@svzevenhoven.nl. Vermeld hierin je naam, leeftijd, telefoon nummer van thuisblijvers en eventuele ouders die meegaan. Uiteraard zullen wij enkel gaan bij aanmelding van voldoende begeleiding. De aanmeldingen verwerken we op volgorde van binnenkomst, dus vol = vol.
Nog even ter verduidelijking, het is een jeugd uitje, volwassenen gaan mee als begeleiding en kunnen niet onbeperkt mee.