Morgen verkoop SVZ shampoos en kaarten SV Zevenhoven – FC Utrecht (+ afsluitende feestavond)

Vergeten jullie morgen niet om SVZ shampoos en kaarten voor SV Zevenhoven – FC Utrecht (+ afsluitende feestavond) te kopen bij de kantine van SVZ?
Van 14.00 tot 15.30 uur kunnen er SV Zevenhoven shampoos in setjes van 2 of 5 worden gekocht. Deze shampoos zijn geschonken door Hegron Cosmetics.
Ook is het mogelijk om wedstrijdkaarten voor SV Zevenhoven – FC Utrecht (+ afsluitende feestavond) te kopen tegen een gereduceerd tarief. Normaal gesproken is het alleen mogelijk om kaarten online te kopen
Op de wedstrijddag zijn kaarten nog wel aan de deur te koop, maar wel voor een hoger bedrag. Profiteer dus van de voorverkoop en je krijgt tevens 20% extra keuzekorting op een artikel naar keuze bij Intersport-Twinsport!

2 shampoos: € 5
5 shampoos: € 10,-