Keukenmedewerkers gezocht

Elke zaterdag zorgt ons team van keuken- en barmedewerkers ervoor dat iedereen de hele dag voorzien is van een hapje en een drankje in onze gezellige kantine. Omdat wij dit seizoen onvoldoende vrijwilligers konden vinden die in de keuken wilden staan, worden de keukendiensten dit jaar afwisselend ingevuld door vaste vrijwilligers en door de voetballers uit de diverse teams. Voor sommigen is het even wennen, maar het gaat tot op heden heel goed en meeste voetballers vervullen deze rol met veel plezier.

Het is en blijft echter toch een extra belasting om elke keer weer nieuwe mensen in te werken en voor de teamleiding is het een extra belasting om hier mensen voor te vinden. Het zou dan ook het meest ideaal zijn als we de keukendiensten weer zo veel mogelijk met vaste mensen kunnen invullen. Er hebben zich al een aantal mensen aangemeld, maar we zijn nog steeds op zoek naar extra mensen. We zijn hartstikke flexibel, dus je kunt zelf aangeven of je een dienst van 3 of van 6 uur wilt draaien en hoe vaak.

Wil je ook bij ons gezellige keuken- en barteam horen en ervoor zorgen dat iedereen het elke zaterdag naar zijn zin heeft in onze kantine, geef je dan snel op! Dit kan bij Jacqueline Rademaker, via jwmrademaker@hotmail.com of telefoonnummer 06-23641185.

Zie ook de al bestaande vacature