Informatie AZ – Excelsior

Nog een paar dagen en dan is het zover, de busreis naar de wedstrijd AZ – Excelsior van aanstaande zondag. We gaan in totaal met 50 Zevenhovenaren richting Alkmaar, voor deze wedstrijd.

De planning is als volgt;

14:30 uur; Verzamelen in de kantine van SVZ + betalen en in ontvangst nemen tickets
15:00 uur; Vertrek → Alkmaar
16:00 uur; Aankomst in Alkmaar
16:45 uur; Start wedstrijd AZ – Excelsior
18:45/19:00 uur; Terugreis → Zevenhoven
20:00 uur Aankomst in Zevenhoven

We willen iedereen vragen om het geld voor het uitje contant en gepast af te rekenen in de kantine bij Leon, hij zal aanwezig zijn in de kantine om het geld in ontvangst te nemen.

We willen alle spelers vragen om hun clubpakken te dragen tijdens dit evenement, maar hou wel rekening met de wind die altijd waait in het AFAS stadion. Dus neem ook wat warme kleding mee. Kleding van andere Nederlandse voetbalclubs dan AZ of Excelsior zijn niet toegestaan.

Voor een hapje en een drankje op de heenweg zal gezorgd worden, de spelers zelf kunnen ook wel wat meenemen. Maar houdt er rekening mee dat blikjes, volle flesjes en andere zware voorwerpen ingenomen zullen worden. Erg zonde dus om dat mee te geven aan ze. Het is verstandiger om de spelers wat zakgeld mee te geven, de wedstrijd is toch rond etenstijd en in het stadion zijn er genoeg tentjes waar wat lekkers gehaald kan worden.

Verder gelden bij dit evenement dezelfde regels als bij andere SVZ gerelateerde evenementen.

Mocht de tijd van terugkomst in Zevenhoven erg afwijken van de richttijd van 20:00 uur, dan zal dit op de facebookpagina van SVZ vermeld worden.

Wij hebben er alvast veel zin in, we hopen jullie ook!

Namens de organisatie,

Leon Kampman