De officiƫle website van

Gezocht keuken- en barmedewerkers!!!

Elke zaterdag zorgt ons team van keuken- en barmedewerkers ervoor dat iedereen de hele dag voorzien wordt van een hapje en een drankje in onze gezellige kantine.

Voor het komende seizoen heeft een aantal vrijwilligers aangegeven met de werkzaamheden te stoppen. Dit betekent dat wij met spoed op zoek zijn naar meerdere vrijwilligers die zo af en toe een keuken- en/of bardienst willen draaien. Des te meer mensen zich op geven, des te beter, dan kunnen de diensten goed verdeeld worden en vallen de uren voor iedereen mee. Ook als je niet zo vaak kunt, horen we het graag. Alle hulp is meer dan welkom! Het gaat om keukendiensten in de middag en bardiensten in zowel de ochtend als de middag.

Wil jij ook bij ons gezellige keuken- en barteam horen en ervoor zorgen dat iedereen het elke zaterdag naar zijn zin heeft in onze kantine, geef je dan snel op! Dit kan bij Jacqueline Rademaker, via jwmrademaker@hotmail.com of telefoonnummer 06-23641185.