De officiƫle website van

F1 seizoen 2014-2015

Wat een schitterend voetbalseizoen hebben wij gehad met een leuk, gezellig en sociaal team. Het was een jaar waarin er fantastisch werd gevoetbald, goed werd overgespeeld en door iedereen een doelpunt werd meegepikt. Behalve dan door Sander, onze keeper, maar deze jongen heeft regelmatig een paar goede ballen gestopt. Klasse Sander!

18011734478_dddedf9895_o

Het jaar begon met de bekercompetitie welke riant werd gewonnen en hierdoor kwamen wij voor de competitie in de 4e klasse uit. Wij bleven leuk spelen, trouw 2x in de week trainen met als resultaat, dat wij tijdens de winterstop bovenaan stonden. Na de winterstop lieten wij een paar puntjes vallen, maar hebben wij ons plezier in het spel behouden. Dit heeft geresulteerd in een 3e plek in de competitie (2 punten verschil met WDS, de nummer 1) en een doelsaldo van 76 goals uit 18 wedstrijden. Een gemiddelde van meer dan 4 doelpunten per wedstrijd. Mannen en natuurlijk onze dames Tess en Noa wij zijn trots op jullie!