De officiƫle website van

Erop of eronder voor Zevenhoven

Voor Zevenhoven staat er aankomend weekend veel, zo niet alles op het spel. Het maximaal haalbare lijkt een P/D plaats, maar allereerst moet de ploeg maar eens van de dertiende plaats af zien te komen, welke directe degradatie tot gevolg heeft. Die kans daarop krijgt het zaterdag als het in Amersfoort op bezoek gaat bij VOP, dat twee punten meer heeft.

De situatie is duidelijk, winst is absoluut noodzakelijk! Een gelijkspel mag ook nog, maar daarmee worden de problemen alleen maar groter. Verlies is uit den boze, dan moet men in de laatste zes wedstrijden een huzarenstukje uithalen, met tegenstanders als Woudenberg en CSW zal dat een bijkans onmogelijke taak worden.

Zevenhoven komt de drie concurrenten VOP (uit), UVV (thuis) en Odysseus ’91 (uit) allemaal nog tegen. Om het vege lijf te redden moeten er daar minimaal twee van worden gewonnen, te beginnen bij VOP, maar voor een ploeg die de laatste zeventien wedstrijden niet meer heeft gewonnen, wordt dat een helse klus!

Bron: www.rtvlokaal.nl