Doe mee aan de Rabobank Sponsorfietstocht

Op zondag 26 juni vindt de jaarlijkse Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Zoals je weet kunnen we met deze gezellige fietstocht geld verdienen voor onze verenigingskas. Steun onze vereniging en fiets ook mee!

De Rabobank Sponsorfietstocht is een initiatief van Rabobank Groene Hart Noord, die het lokale verenigingsleven een warm hart toedraagt. Mensen samenbrengen, iets in beweging zetten en tegelijk het lokale verenigingsleven financieel ondersteunen. Dat is het idee achter de Rabobank Sponsorfietstocht.

Meefietsen = geld verdienen!
Voor iedereen die namens onze vereniging 20, 40, 60 of 100 meefietst, stort de bank respectievelijk € 3, € 6, € 9, of € 12 euro in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor onze leden. Bovendien is het elk jaar weer een gezellige en sportieve dag.

Mobiliseer de hele familie
We willen natuurlijk met zoveel mogelijk mensen meedoen. Hoe kun je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Aanmelden
Het fijnst vinden we het als je je snel aanmeldt bij Erik Luijben via erikluijben@hotmail.com. Vermeld ook met hoeveel personen je deelneemt. Aanmelden kan tot uiterlijk 5 juni 2016. Het is ook mogelijk om je aan te melden op de dag zelf bij één van de startpunten.

Meer informatie
Op de website van Rabobank Groene Hart Noord vind je meer informatie. De website is te bereiken via www.rabobank.nl/groenehartnoord. Doe je aan Twitter? Volg @RaboGHN dan ontvang je al het nieuws over de Rabobank Sponsorfietstocht.