Dennis van den IJssel bezoekt SV Zevenhoven

Op vrijdagavond 29 januari zal het ‘Train de Trainers’ programma, opgezet door het jeugdbestuur van SVZ, een vervolg krijgen. Waar eerder dit seizoen een looptraining gegeven werd door Petra Popma, zal nu Dennis van den IJssel langskomen om zijn kennis van het jeugdvoetbal over te brengen.

Dennis is geen onbekende van onze club. Zo heeft hij een aantal jaar geleden een clinic voor de jeugd gegeven op het kunstgrasveld, waar onder andere Jens Toornstra bij aanwezig was. Met zijn voetbalopleidingscentrum De Complete Techniek werkt hij nauw samen met onder andere Alphia, UNIO en Jodan Boys, waar hij onder andere de ondersteuning van jeugdtrainers begeleid.

De avond zal beginnen om 19:00 uur en bestaan uit drie verschillende blokken, te beginnen met een introductie van ongeveer een half uur. Hierbij zullen veel voorkomende problemen bij een kleine vereniging als Zevenhoven besproken worden en ook de coaching van leiders op de zaterdag komt aan bod. Vanaf 19:30 uur zal Dennis een training verzorgen aan de D1 pupillen, met daarbij een terugkoppeling naar de eerder besproken ‘problemen’. Dit zal tot ongeveer 20:15 uur duren. De avond zal vervolgens afgesloten worden met een terugkoppeling van de training en er komt uitgebreid de mogelijkheid om vragen te stellen of andere problemen aan het licht te brengen.

Als jeugdbestuur denken we hiermee aan de behoeften naar ‘bijscholing’ van zowel trainers als leiders te voldoen. We willen dan ook een ieder die geïnteresseerd is in deze avond van harte uitnodigen. Het enige vereiste aan het bijwonen hiervan is dat er enige binding met onze club moet zijn. Gelieve u wel van tevoren aan te melden via onderstaand adres.

Voor vragen of om u aan te melden, kunt uw contact opnemen met Leon Kampman; leonsvz@hotmail.com