Dames 1 SVZ genomineerd voor Sportploeg van het Jaar

De genomineerden voor De Sportverkiezing Nieuwkoop 2015 zijn bekend. Tot de genomineerden behoren onder andere oud-winnaars Annouk van der Weijden en Jens Toornstra, maar ook Hélène Heemskerk en Melissa Wijfje. Met name bij het selecteren van genomineerden voor het Sporttalent had de jury het moeilijk. De gemeente Nieuwkoop ‘grossiert’ in veelbelovend talent.

Op donderdagavond 3 maart worden de winnaars in de verschillende categorieën bekend gemaakt. Nieuw dit jaar is de categorie Sportkanjer. Genomineerden in deze categorie hebben een buitensporige vorm van tegenslag gekend, maar thans weer een prestatie van formaat neergezet. Een prestatie die beloond kan worden met de titel Sportkanjer 2015.

Nominaties
Vanuit de gemeente, maar ook van daarbuiten, heeft de organisatie vele e-mails mogen ontvangen met daarin één of meerdere voordrachten voor De Sportverkiezing Nieuwkoop 2015. De jury, bestaande uit John Kroes, Jan van der Marel, Arjan van der Laan, Leo Visser, Joeri Passchier en Wil van der Laan, heeft zich gebogen over deze voordrachten en per categorie drie genomineerden aangewezen. Tevens zijn er vijf Sportvrijwilligers.

Het overzicht:

Johan Koole – NSV ’46
Jos van der Lee – Schaatstrainingsgroep Ter Aar
Wilma Fransen – Gymvereniging De Zevensprong

Van alle genomineerden zal een korte reportage worden getoond tijdens De Sportverkiezing Nieuwkoop 2015 op donderdagavond 3 maart in de Kaleidoskoop in Nieuwkoop. De aanvang van de avond is 20.00 uur (zaal open om 19.30 uur). Toegangsbewijzen in de vorm van een programmaboekje zijn (gratis) te bestellen via info@desportverkiezingnieuwkoop.nl.