Blauwe Kaart

Alle pupillenteams in Nederland hebben de kans sportief gedrag van de tegenstander te belonen. Dit gebeurt door aan het einde van de wedstrijd De Blauwe Kaart uit te reiken, die staat voor sportief gedrag zowel op als rondom het voetbalveld. Als extra aanmoediging en ondersteuning maken de teams die De Blauwe Kaart verdienen elke week kans op een prijs. SV Zevenhoven ondersteunt dit initiatief en heeft voor elke leider van de D-, E- en F-pupillenteams een blauwe-kaart-mapje beschikbaar gesteld.

Blauwekaart

Win de wedstrijd met sportiviteit.
Volkswagen en de KNVB maken zich sterk voor sportiviteit in het amateurvoetbal en introduceren de Blauwe Kaart: een kaart die teams elkaar geven na afloop van een sportieve wedstrijd. Want een positieve benadering van het voetbalspel maakt de wedstrijd nóg leuker.

Geef elkaar een blauwe kaart.
Voordat je elkaar de kaart geeft schrijf je op voor welke sportieve daad van de tegenstander jij de Blauwe Kaart uitdeelt. Bijvoorbeeld omdat zij de bal over de zijlijn trapten toen jouw teamgenoot geblesseerd was, of omdat er weinig overtredingen gemaakt zijn.

Vul je code online in.
Jouw Blauwe Kaart is meer dan alleen een compliment. Op iedere kaart staat een unieke code gedrukt. Als je deze code op www.blauwe-kaart.nl invult, zie je direct of jouw team de weekprijs heeft gewonnen. Daarnaast speel je automatisch mee voor de hoofdprijs.