Bestuur bedankt organisatie en vrijwilligers Jubileumweekend

En dan zit het erop, het jubileumweekend van onze club. De club die afgelopen weekend zijn 50-jarig jubileum heeft gevierd. En wat voor een weekend.

Ruim een jaar voorafgaande aan het jubileumweekend is er een jubileumcommissie gevormd.
Deze commissie heeft heel wat avonden bij elkaar gezeten om er een fantastisch weekend van te maken.
Afgelopen donderdag begon het met het sixentoernooi. Een toernooi waar een ieder zeer fanatiek was en deze avond werd gezellig afgesloten onder het genot van een borrel en een frisje tijdens de derde helft. Het was dan ook een zeer geslaagde avond die tot in de late uurtjes duurde.
Vrijdag vond de reünie avond plaats. Deze avond stond geheel in het teken van het 50-jarig bestaan van de club. Veel anekdotes kwamen weer boven na het zien van foto’s of film. Een gezellige avond met een ieder die iets met SV Zevenhoven te maken heeft of heeft gehad.
Als afsluiting de zaterdag alweer de laatste dag van het jubileumweekend. De ochtend stond geheel in het teken van een clinic. Deze werd gegeven aan de jeugd door de huidige selectie. De middag had een prachtige afsluiting en wel de wedstrijd tegen FC Utrecht. Deze wedstrijd werd helaas met 0-8 verloren maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks dit verlies werd de avond swingend afgesloten.

Kortom een fantastisch weekend die bij het volgende jubileum ook tot de geschiedenis zal behoren.

Via deze weg willen wij de jubileumcommissie en alle anderen die op wat voor wijze dan ook hun steentje hebben bijgedragen aan de totstandkoming van dit weekend ontzettend bedanken voor de organisatie van dit prachtige weekend. Dankzij al deze mensen is het weekend onvergetelijk geworden. Dank jullie wel!!!!!

Wij wensen een ieder een heerlijke zomerstop en we zien elkaar allemaal weer in augustus!!

Namens het bestuur,
Brigitte vd Bos