Alle seniorenleden bedankt!

Afgelopen zaterdag 30 mei was het weer tijd voor ons jaarlijks terugkerende evenement Dek-je-plekje. Omdat het konijnenveld uit 1000 vakjes bestaat, was het weer de bedoeling om alle 1000 loten te verkopen. Dit jaar hebben voor het eerst alle seniorenleden de verantwoordelijkheid genomen om deze 1000 loten te verkopen en op die manier € 1.750,- voor het jeugdsportkamp binnen te halen. Aangezien dit met verve gelukt is, wil ik graag alle seniorenleden bedanken voor hun inzet, ook namens de rest van de begeleiding van het sportkamp en de kinderen die weer meegaan. Speciaal dankwoord gaat uit naar de leiders en aanvoerders van de elftallen, Peter van Lith a.k.a. Pino en Jos v.d. Broek a.k.a. Basso voor respectievelijk het verspreiden van de loten, de logistiek op de dag zelf en het verkopen van tientallen boekjes loten.

Bedankt!

Frank Koelewijn