Afsluiting nieuwe Kabouters groot feest!

In de afgelopen 2 maanden wisten vele (bijna) 5 en 6 jarigen hun weg te vinden naar het trainingsveld van SVZ voor hun eerste stappen bij de vereniging. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een groep van 10 kinderen die ‘rijp’ waren voor hun eerste onderlinge wedstrijdje. Die werd onder toeziend oog van o.a. vele ouders, opa’s en oma’s gespeeld op woensdagmiddag 17 juni. Na een spannende 1e helft bleek Team Geel in de 2e helft net iets te sterk. Team Rood wist echter de afsluitende penalty-serie te winnen dus iedereen had gewonnen! Het ijsje hadden ze dan ook dik verdiend!
teamfoto Kabouters

Na de zomervakantie gaan de Kabouters weer lekker wekelijks trainen en zal er ook af en toe een wedstrijdje georganiseerd worden. De eerste training staat gepland op woensdag 26 augustus. Iedereen weer bedankt voor het enthousiasme en tot volgend seizoen!