Afsluiting D2

Zaterdag 6 juni was de afsluiting van het voetbalseizoen van de D2. Wij (de kids) gingen tegen de moeders voetballen als afsluiting. Donderdag deden de moeders mee met de training. Zaterdag stonden de moeders op het veld om tegen ons te voetballen.

image1

Het was erg warm, maar het was een super leuke wedstrijd. In de eerste helft scoorde de moeders maar liefst drie keer en de D2 maar één keer. Het was erg leuk om te zien hoe de moeders de eerste helft achter elke bal aan rende, maar de tweede helft waren ze al een beetje moe van de eerste helft. We gingen met 1-3 voor de moeders de rust in. De D2 heeft in de tweede helft wel drie keer gescoord. Zo was de eindstand 4-3 voor D2.
Na de wedstrijd ging iedereen nog een penalty nemen. Tijdens de wedstrijd werden er allemaal foto’s gemaakt.

Na de wedstrijd gingen we met iedereen barbecueën bij SV Zevenhoven. Het was erg lekker en gezellig. Wij, de D2, hadden een verrassing voor de leiders en de trainers geregeld. Voor de mannen hadden we een kussensloop gekocht en voor Angel Binnekamp hadden we een relax pakket gekocht. Het was een mooie dag die ik niet meer zal vergeten.

Ilse Vergeer