Zevenhoven veroordeeld tot 7e/8e plaats RTV Lokaal Bokaal

Zevenhoven heeft ook zijn derde en laatste poulewedstrijd voor de RTV Lokaal Bokaal verloren. Op eigen veld was Altior met 0-5 te sterk na een 0-3 ruststand. Vrijwel alle tegentreffers kwamen tot stand door persoonlijke fouten. In de tweede helft was de ploeg van Chris Snatersen een aantal keer dicht bij een treffer, maar ook na deze wedstrijd heeft Zevenhoven nog altijd niet het net weten te vinden.
Aanstaande zaterdag speelt Zevenhoven zijn laatste wedstrijd voor de RTV Lokaal Bokaal. Het speelt dan om 11.00 uur bij SV Aarlanderveen in de strijd om de 7e/8e plaats. Daarin zal het aantreden tegen Nicolaas Boys of Siveo ’60. Dit ligt aan het verloop van de laatste wedstrijden in poule B.

Opstelling Zevenhoven: Zanoune Radji; Koen Akerboom, Florian Koenders (75. Bart v/d Broek), Erik Luijben ©, Nick Vis; Leon Kampman (46. Damon Boon), Wesley Fransen, Daan Brouwer; Berry Peters, Robin Leliveld (75. Mitchel Pijpers), Mitchel Pijpers (60. Merijn van Tol)